....

 

واقعا حس من الان همون حس مزخرفه عصرهای جمعه ست ... 

  

دلم آرامش می خواد... 

   

یه عشق واقعی می خواد! 

  

یه لبخند ... یه آغوش مهربون...

  

واقعا خستم...

  

بغض دارمُ اشک هام دارن سرازیر میشن... 

  

 

واقعا نمی دونم من چیزای بدی نمی خوام که! پس چرا نمیشه؟  

 یعنی توی دنیای به این بزرگی...یه نفر پیدا نمیشه  که همونی باشه که من دنبالشم!   

  

 من می دونم حرمت عشق رو نمی شکنم... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ق.ظ http://ssetare.blogsky.com

جمعه عجیبی بود
فکرکنمک بغضامون زیادی شبیه همن
اما امیدوارم شما به این نتیجه نرسید که پیدانخواعد شد
چون حس این روزای من اینه

راستش گاهی فکر می کنم پیدا نمیشه!

اما میگم باید امیدوار باشم!

سعی می کنم به اهداف دیگه ای که توی زندگی دارم فک کنم...

هنگامه چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.pisko.blogfa.com

به قول یه شاعری که رابطه خوبی ام باهاش ندارم

"کسی می آید...کسی که مثل هیچ کس نیست..."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد