گاهی وقت ها...

گاهی وقت ها
  
دلت می خواهد با یکی مهربان باشی
  
دوستش بداری
  
وَ برایش چای بریزی
  
گاهی وقت ها
  
دلت می خواهد یکی را صدا کنی
 
بگویی سلام
  
می آیی قدم بزنیم؟
  
گاهی وقت ها
  
دلت می خواهد یکی را ببینی
  
گاهی وقت ها...
  
آدم چه چیزهایِ ساده ای را
  
ندارد.....! 
 
 
پ.ن : امروز احساس کردم که، دلم عشق می خواد....  
 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
هنگامه پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ب.ظ http://pisko.blogsky.com/

یعنی توام اینجوری میشی؟

فوران احساس های خوبی که می خوای بدیش به اطرافیانت


انقدر از یه چیزی که شاید بشه گفت عشق لبریزی که می خوای هدیش بدی

اینجوری؟

آره...

اما اون یه نفرخاص که بخوام این همه حس خوب رو باهاش تقسیم کنم و لایق این حس باشه رو نمی تونم پیدا کنم!!...

هنگامه جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.pisko.blogfa.com

من درد مشترکم! مرا فریاد کن

آدمشم پیدا می شه یه روزی یه جایی که انتظارش نمی ره

امیدوارم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد